Bytteregler for sæsonkortbilletter

Bytteregler for sæsonkortbilletter
Sæsonkortbilletter kan ikke byttes på dagen.
Byt af sæsonkortbillet skal ske senest hverdagen før forestillingen inden kl. 16.00.
Kontakt Billetservice på tlf. 96316020 i åbningstiden hverdag mellem kl. 11.00-16.30
Sendes der mail, skal mailen være afsendt så Billetservice har den senest hverdagen før forestillingen inden kl. 16.00

Sæsonkortet er en onlineløsning, hvilket betyder at sæsonkortholderen selv skal ind og hente den nye billet. Dette kan dog først ske efter at Billetservice har slettet den gamle.
For at kunne slette sæsonkortbilletten skal Billetservice bruge følgende oplysninger på en mail til billet@aalborgteater.dk:

  • Ordrenumret på den billet som du ønsker slettet
  • Hvilken forestilling du ønsker billetten slettet til

Er I en gruppe, hvor der skal slettes flere sæsonkortbilletter til en forestilling, skal I være opmærksom på at billetterne har forskellige ordrenumre. Billetservice skal bruge ordrenumret på samtlige sæsonkortbilletter der skal slettes for at foretage sletningen.

I sæson 2020/21 er det gratis af få slettet sin billet, så længe afmeldingen sker inden for den angivende tidsfrist.

Vil du gerne at Billetservice henter nye sæsonkortbilletter til dig sker dette mod et ekspeditionsgebyr på 50 kr. og kun ved personlig henvendelse i Aalborg Teaters Billetservice.

For at kunne foretage byttet skal Billetservice bruge følgende:

  • Ordrenumret på den billet/alle de billetter du ønsker slettet
  • Dit login. Dvs. den mail og den adgangskode der blev opgivet ved køb af sæsonkort
  • Samtlige sæsonkortkoder på de personer der skal hentes nye sæsonkortbilletter til

Bemærk at foretager du et byt for en hel gruppe, så bliver de andre sæsonkortholderes billetter sendt direkte til deres mail. Billetservice har derfor ikke mulighed for at printe billetterne.

I sæson 2020/21 er det gratis af få slettet sin billet, så længe afmeldingen sker inden for den angivende tidsfrist. Ekspeditionsgebyret på 50 kr. er for hentning af nye sæsonkortbilletter, og pålægges hver nystartet ordre uanset hvor mange sæsonkortbilletter og forestillinger der er i den givende ordre.

 

Huske at få scannet din sæsonkortbillet i døren
Når du henter sæsonkortbilletter, indgår du samtidig en aftale med Aalborg Teater om at gøre brug af den hentede billet.
Det er derfor vigtigt at du får din billet scannet i døren eller i Billetservice ved ankomst. Er billetten ikke scannet formodes det at sæsonkortbilletten ikke er benyttet og sæsonkortholderen er udeblevet.

 

Udeblivelse

Ved de to første udeblivelser sender vi en mail med påmindelse om at afmelde din sæsonkortbillet, såfremt du er forhindret i at møde op. Er man udeblevet fra en forestilling, er det ikke muligt at hente ny sæsonkortbillet til den pågældende forestillingstitel.
Ved tredje udeblivelse lukkes kortet og sæsonkortbilletter til kommende forestillinger slettes. Kortet kan genaktiveres mod et gebyr på 300 kr.

 

Jeg er forhindret i at møde op

Bliver du på dagen forhindret i at møde op, fx ved sygdom, kan du få din sæsonkortbillet slettet mod et for-sent-afmeldt gebyr på 50 kr. pr. billet. Gebyret afregnes i forbindelse med afbuddet, hvorefter du kan hente nye billetter til forestillingen på dit sæsonkort.

Afmelding skal dog senest ske:

  • Hverdage inden kl. 16.00 ved henvendelse på tlf. 96 31 60 20.
  • I weekenden senest 1,5 time før forestillingsstart ved at kontakte Portvagten på 96 31 60 10 (bemærk at man først kan komme igennem til portvagten 2 timer før forestillingsstart)